ERSİN ATA’ dan ENGEL SİZ SİNİZ!..

Aslında bir çok şey söylenebilir, eminim!

Fakat o kadar çok şey yerine kitabı alıp okumak sonrasında bir başkasına hediye etmek

” o kadar çok şey söylemek” yerine daha etkili olunacak bir yöntem olsa gerek.

Etrafımda sürekli kitaplar olur, ama her birine bakmam çoğu zaman, ilgimi çekenleri ayrı bir yere koyarım,

değer verdiğim sevdiğim, dostlarıma hediye ederim.. Şimdi gelelim okuduğum bu güzel eserin sahibine:

– Böyle sade ve aşırı duygulu bir yazının içinde hala bir şeyler taşıyanlarımız için bazen, bitik, virane, derbeder olduğumuz ya da çok sıkkın ve artık yapabileceğim hiç bir şey kalmadı dediğimiz anlarda küçük el kitabı gibi imdadımıza yetişen okkalı bir yazı olmuş.

– Bir firmada bir şeyler satmaya çalışan personel arkadaşlarımız için bile beklemedikleri anda çıkış sağlayabilecekleri etkili satış becerileri gibi kitaplardan çok daha fazlasını katacağını düşünüyorum, mutlaka bu deneyimi yaşayın! Sanırım bunu kendim de yaşadım, okuduklarımızı hatırlamamız, derler ya hani; Hızır A.S geldi diye, bazen Hızır A.S olmasak ta, kendimiz olabileceğimiz kimsenin aklına gelmez.. Çünkü siz bulmuşsunuzdur çıkışınızı! Okuduklarınızdan başarıyla zor günlerde doğru yola kavuşmuşsunuzdur..

– Okuduklarımdan ya da içinde bulunan bir çok güzel sözlerden bahsetmek ne kadar doğrudur bilmiyorum, alın okuyun arkadaşlar! diyebilirim anca. Sizlere asıl bahsedebileceğim konu keza belki defalarca bahsedilmiştir, benim için değer katan bu kitaptaki ana etken, kim olduğunuz değil, ne ve nerede olmak istediğiniz önemli olması gerek, okuduktan sonra ertelediğim onca projelerimi canlandırmanın zamanı geçmeden hareket etmek olduğunu anladım, evet gerçekten anladım 🙂 biraz geçikmiş olsam bile…

– Şimdi belki çok daha fazlasını beklediniz kitapla ilgili söyleyeceklerimde, kitaplar hakkında yapılan yorumlara kanmayın!!! Bu çok önemli, çünkü herkes kendi düşüncelerini paylaşıyor sanki sizce de doğruymuş gibi kabullendirmeye çalışıyorlar. Siz siz olun alın okuyun! Kendi öz düşünceleriniz olsun, kendinize değer verin, tek çare SİZ SİNİZ …

Sevgili Ersin kardeşim, hep aklımda olan bir şey var, bir gün toprağa kavuştuğumuzda acaba bir isim bırakabildim mi diye, ya da bir eser .. Açıkcası hakkımda değil yaptıklarımla ilgili konuşulmasını isteyeceğim ama bir şeyler başardıktan sonra. SEN bunların ilk adımını atarak devamını da getiriyorsun, seni takip ediyorum sürekli, başarılı ve değerli bir kardeşimiz olduğun için teşekkürler.

Sevgiler…

This entry was published on Mart 2, 2012 at 1:52 pm. It’s filed under Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Yorum bırakın